måndag 23 april 2012

Me-time

Ledigheten börjar NU. Okej, inte nu, men NU!

Nu tror jag att jag styrt upp det som styras ska, jag ska in till kontoret för att kramas adjö för en tid, jag har pratat med försäkringskassan, vi har diskuterat Svens scheman och... Ja, det var väl det.
Nu ska jag bara, bara ta det lugnt. Min plan är att gå in i någon form av hippie-mode. Ingenting får störa mitt inre lugn. Ett mantra kanske skulle vara bra? Förslag?
Har ju fortfarande en hel del besök varje vecka, bara att hitta en bra tid att åka till kontoret var svårt, men jag kan åtminstone släppa pressen över att missa jobb, åka tåg i hundra år per dag och annat trivialt.

Kom på att jag har en sak till att ta tag i; marsvinen. Svens eviga sjuka och Ginos eviga hosta verkar grunda sig på dessa håriga herrar, så nu måste alternativet omplacering undersökas.
Två jättegoa marsvinsbröder av ras Lunkarya, är kanske du intresserad?
De har stamtavla och hela rubbet. Plus roliga frisyrer. De är dessutom väldigt snälla och sociala. (ena brorsan är lite blyg, vill gärna vara skyddad av sin bror när det gäller äventyr)

Så, en bild på vad me-time är idag. Rocky och kaffe.

3 kommentarer: