lördag 14 april 2012

Lördag morgon

Jag vaknade av ett akut behov att gå på toaletten. Efter detta var det högljudd zombiefilm i vardagsrummet, så jag somnade om där.

Jag tror min man saknar nikotin, hittills har han småskällt för att det inte finns någon mat, för att det är snö och för att jag drack upp nästan all mjölk. Vi skulle ha åkt till Skärholmen idag för att hitta något bra för mig att ha på mig, men det verkar inställt. Se anledningarna ovan...

Jag har nyst konstant sedan jag började skriva detta inlägget. Irriterande!

Frågan är nu om jag ska försöka rädda dagen genom att gå och handla cigaretter och mat eller om jag ska vara lika barnslig? Jag ska tänka på saken.
Jag reder mig själv med bullfrukost.

..................................................

Jag gick till affären, det hjälpte inte. Jag är ändå korkad.
Nu har jag storstädat, och det gör bajsont i höften. Men det luktar rent alla fall. 😊
Nu måste jag bara få ork till att vika tvätt så att jag kan hänga upp den nya tvätten.


Ärligt; jävla skitlördag. Kan man få EN slappardag med middag ute, lite omhändertagande eller skjuts till Skärholmen åtminstone?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar