fredag 6 april 2012

Glad påsk!

För ett år sen ungefär startade jag den här bloggen. Förra året vid påsk var det varmt och vi gick i skogen och förundrades över smådjur. I år är det snö och kallt.

Året har verkligen rusat fram, mycket har vi hunnit med. En halvfärdig människa, bland annat. Nu väntar ytterligare ett år av stora förändringar och många tankeställare. På tisdag börjar Ginos utredning, första veckan är det två föräldraintervjuer. Den första klockan tio på morgonen, vilket är ganska precis mitt i min arbetsdag. Jag hinner inte till jobbet innan mötet, och jag hinner knappt tillbaka efter, eftersom jag har en dagistid att passa. Och såklart har jag glömt av att komma på en bra lösning på detta. Något att grubbla på över långhelgen.

Strax ska vi äta halloumi och se på film. Jag är redan dödstrött.
Påsk är förövrigt bara trevligt och värt att fira i edsåsdalen. Annars är det inte riktigt på riktigt. Nästa år kanske...


Glad påsk igen!

2 kommentarer:

  1. Hej Jonna!
    Får jag fråga vad det är för utredning ni ska på? Hur har ni det annars! Det är för lite bilder på Gino i bloggen! Jag vill se massor av bilder! Kommer han ihåg oss om du skulle fråga? Åhh... Jag saknar honom så mycket ibland! Ja, dig med förståss! det var roligt när ni bodde här! Kramar i massor till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi börjar en utredning om för Gino, en psykologisk utredning alltså.
      Jag ska ta mer bilder på Gino,jag lovar!
      Generellt har han rätt svårt att komma ihåg folk vid namn, men vi har tittat på Samuels dansvideos och han säger att han kommer ihåg. :)

      STOR kram!

      Radera