måndag 9 april 2012

Bad

Vi sov alla länge idag, skönt.
Något som inte är så skönt är att Sven verkar ha blivit jättesjuk. :( nu sover han på soffan till det trygga ljudet av tysk fotboll.

Jag och Gino ska till torvalla och bada om en stund, måste ta ut vilden. Vi ska bara vila lite först...
Själv vaknade jag med ordentlig huvudvärk, alltid lika trevligt. Håller tummarna för att jag inte ska bli helt immobil jag också.

Bebisfilten gör framsteg, fortsätter jag såhär kanske jag faktiskt hinner klart tills lilla MMA-fightern kommer. Hon är förbaskat stark!

Jag såg på Real housewives of New Jersey igår, och där hade de en gudinnefest. DET vill jag ha när jag fyller 30! Bubbelpool, champagne, god middag och drinkar! Och så kanske lite dans. :) om nu allt går som beräknat med förlossning, nyfödd osv. JoVu måste också komma! Ingen lyx utan henne. (hemmafruarnas fest såg inte alls ut så, förresten.)

Okej, nu kom jag av mig. Kanske har något mer vettigt på hjärtat senare.

Jag och Gino efter badet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar