måndag 23 april 2012

Dag 1. 98 dagar kvar.

Vaknade och läste frejas blogg, mysig start på dagen.
Under natten har jag störts av hur äckligt våra täcken luktar, så idag ska jag boka tvättid! Projekt nr1!
Pepp pepp!

-------------------------------
Tvättiden är bokad till torsdag morgon. Suck...
Dagen ägnade jag åt självpyssel och en promenad till Tyggrottan. Eller ja, en bussresa och väldigt lite promenad.
Hittade inte det jag letade efter, men väl en stuv dalmatinertyg. Det ska bli en liten overall till Shoe. :) letade mig blå efter glittriga nagellack på Kicks, det fanns inga. Av en händelse kikade jag in i nagelsalongen mitt emot, och DÄR fann jag vad jag sökte. Superglittriga lack för 19:- st! Helt otroligt. På bilden är ett multikolorerat, ett med stora silverflagor och ett rosaglittrigt. Mmmmmm! Det är fest och disco på mina naglar nu!

Gino har haft "en sån där dag"... Han surade en lång stund på hallgolvet när vi kom hem, enbart för att han hade lust att vara sur. Det är som bekant jobbigt att vara sur, så Gino somnade som en stock där han låg.

Näpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar