tisdag 10 april 2012

Första föräldraintervjun

Jag är riktigt nervös.
Inte blir det bättre av att morgonen varit helt fruktansvärd.
Nehe, nu blev jag tom.

Uppdaterar senare.

_________________________

puh, en timme av frågor back to back. Och än är vi inte klara, på fredag fortsätter vi frågeformuläret.
Man kan sammanfatta det med att vi går igenom allt. Från graviditet till nu, hur Gino reagerar på olika material, hur han äter, när han satt, gick osv.


På väg till jobbet nu och uppräckte i Årsta att tvärbanan är ur trafik. Så nu får jag åka runt, och trots att det är mitt på dagen så är tunnelbanan full.


Sugen på att diskutera? Vad tycker du om försäljare av situation Stockholm på tunnelbanan? (för er som inte bor här kan jag avslöja att försäljarna inte får sälja i tågen och att tidningen är väldigt bra)

En annan, nästan relaterad grej är tiggarna med barn som har leukemi osv. Åsikter? Ger ni pengar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar